21 Ocak 2014 Salı

Müjde, paralel devlet en fazla iki yaşında!

Her şeyi devletten beklemedim ve MİT'in TIR'larına musallat olan paralel yapının bilemedin iki yaşında olduğunu, yani kolayca tepelenebileceğini saptadım. Söyler söylemez huzursuz oldum; düzeltiyorum: Bunu aslında devletten her şeyi beklediğim için yaptım.

Her neyse... TUSKON (Türk İşadamları ve Sanayicileri Konfederasyonu) diye bir kuruluşumuz var, biliyorsunuz; Cemaat'in işadamları örgütü. 2006 Mart'ında kurulan bu örgüt dokuz binden çok işyerini kapsıyor, vs. 2012 Mart'ında, konfederasyonun dördüncü genel kurulunda bilin bakalım kim konuşmuş! Nereden bileceksiniz, söyleyeyim: Başbakan Erdoğan. Peki neler söylemiş? Aktarıyorum:

"TUSKON'a, TUSKON'un tüm mensuplarına, özellikle Türkiye'nin adını dünyaya duyurdukları, ay yıldızlı bayrağın, bu aziz milletin büyüklüğünü en uzak ülkelere, en ücra kentlere şerefle taşıdıkları için, şahsım, ülkem ve milletim adına şükranlarımı sunuyorum. (...) Nasıl ki Mevlana, 'pergel misali, bir ayağın burada merkezde olacak, bir ayağınla alemleri dolaşacaksın' diye tavsiyede bulunduysa, işte Anadolu'nun aslanları da, güçlerini Anadolu topraklarından aldılar, tüm dünyayı deveran ettiler.”

"...Siz, arkanıza karanlık güç odaklarını almadınız. Siz arkanıza mafyayı, çeteleri, cuntaları almadınız. Siz, arkanıza Galata bankerlerini almadınız. Siz arkanıza hazineyi, siz arkanıza kamu bankalarının kaynaklarını almadınız. Siz ideolojiyle yürümediniz. Siz dayatmalara, baskılara, engellere boyun eğmediniz. Siz arkanıza sadece ve sadece milleti aldınız...”

Bu durumda Cemaat'in arkasına faiz lobisi, Yahudi lobisi, Amerika ve muhtelif dış güçleri alıp paralel devlet kurması anca bu tarihten sonra olabilir. Yoksa başbakan onları pohpohlamaz, azarlardı. Hesabım doğru zannediyorum.